风云小站|Connecting Lives With Infinite New Discoveries » 灌水乐园 » 突然停信号,祝福火箭!

突然停信号,祝福火箭!

lyon 资深会员
楼主 2007-05-04 09:45
私信 引用 编辑

突然停信号,祝福火箭!

[wma]http://222.33.56.102:8089/wma/nan/kongqingxiang/ins/03.wma[/wma]

我们是火箭人
She packed my bags last night pre-flight
Zero hour nine a.m.
And I’m gonna be high as a kite by then
I miss the earth so much I miss my wife
It’s lonely out in space
On such a timeless flight

And I think it’s gonna be a long long time
Till touch down brings me round again to find
I’m not the man they think I am at home
Oh no no no I’m a rocket man
Rocket man burning out his fuse up here alone

Mars ain’t the kind of place to raise your kids
In fact it’s cold as hell
And there’s no one there to raise them if you did
And all this science I don’t understand
It’s just my job five days a week
A rocket man, a rocket man

And I think it’s gonna be a long long time...
云一般飘过,让我心中狂风暴雨.想平静,心不许,只得一生的追随你...
lyon 资深会员
#2 2007-05-04 09:56
私信 引用 编辑

Quote:
引用第1楼format-water于2007-05-04 09:53发表的  :
我在用tvants看,你也可以试试,不过现在落后十一分了


那么多了。。

不过谢谢了
云一般飘过,让我心中狂风暴雨.想平静,心不许,只得一生的追随你...
ksak256180 资深会员
#3 2007-05-04 09:57
私信 引用 编辑

呵呵 ,现在去看看不过说真的这场比赛火箭赢的概率个人认为不太大
甲马丛中立命
刀枪队里为家
坟场堆旁摆酒
杀人便是生涯
【歌者,用音乐诠释心灵 !】
wzzsd 青铜会员
#8 2007-05-04 10:02
私信 引用 编辑

Quote:
引用第5楼黑夜彩虹于2007-05-04 09:59发表的  :
小麦的手开始冷了。。。

看来你的HB要泡汤了~~~~~~~~呵呵

有座花园电影论坛4000GFTP空间
lyon 资深会员
#13 2007-05-04 10:27
私信 引用 编辑

那个是火箭的队歌好像
云一般飘过,让我心中狂风暴雨.想平静,心不许,只得一生的追随你...